HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Helyzetjelentes Leonbol...

2011.05.31. 10:13 Kwind

Legutobb egy atalakitott istallobol jelentkeztem, most Leonban egy internetkavezoban vagyok. Kave nincs, de internet van. :)

Reggel koran indultunk, hogy ne kelljen nagyon melegben menni, meg egyebkent is lassuak vagyunk. Megprobaltuk ugy pihentetni labainkat, hogy 16-18 km-t probaltunk csak menni, hogy deltol mar piheno legyen.

Igy ertunk el Sahagunba, ami a lehet a legfuturisztikusabb, legerdekesebb eddigi szallas. A lanyok kitalaltak, ha tegnap istalloban, akkor ma diszletraktarban alszunk. Tenyleg olyan volt. :) De kellemes nagy agyak, szellos helyek. Szo szerint szellosek: ajto helyett egy nagy szonyeg volt. Majd ha kepeket is teszek fel otthon, meglatjatok, milyen mokas a hely.

Egy orias bocadillos es egy sor utan kellemesen henyeltem egesz delutan. Oriasi felismeresem volt: otthon draga penzert megvettem a Flector tapaszt es csak cipelem. Meg sose hasznaltam, most itt volt az ideje. Miutan felraktam rendesen el kezdett dolgozni. Egesz ejjel rajta volt.

Masnap El Burgo Ranero volt a cel, szinten roviditett tavval. Sajna az utolso kilometereket meg igy is vanszorogva tettem meg. Kaja utan ismet csak az agyon probaltam tolteni az idomet, olvasgattam, ilyesmi. Erdekes albergueben voltunk egy emeletes valyoghaz, ahol a cserep alatt ezer eves lecekkel oldottak meg a belso boritast. Egy epitesz szerintem bakot ugrott volna ha meglatja. De egyebkent kedves hospitalero volt, beszelt is valamit angolul.

Este iszonyu nagy vihar volt, az albergue melletti fa agait is alaposan megtepazta, karvastagsagu agak tortek le rola. Gondoltunk is azokra, akik netan meg uton voltak valahol a semmi kellos kozepen...

Erdekes hirt is kaptam: toroltek a hazafele meno repulojaratomat. Ujabb kihivas: szallasfoglalas plusszban, es szamolgatas az idot illetoen.

Dorieknak jol ment a seta, ok elhataroztak, hogy masnap tobbet mennek. En nem nagyon volt mire probalkozzak, eldontottem, hogy mivel van busz es vonat is Leonba, ezert inkabb bemegyek valamilyen kozlekedesi eszkozzel, es ott maradok ket napig, hogy pihentessem a labam es gyogyszerezzem.

Miutan a vonat korabban ment, ezert kimentem a vasutallomasra. Mar ott lattam, hogy van egy kis cetli, de csak spanyolul, ami datum es vonatjarat szerint erinti azt, amivel menni szeretnek. Tok egyedul voltam, helyi ember se. Probaltam "telefonos segitseget" kerni, de mire a valasz megjott volna, addigra jottek helyiek es azt mondtak, "no importa" nem fontos... Na aztan kiderult, hogy megis, merthogy a vonat felujitas miatt nem jar. Vissza az albergue ele, de akkor mar rohanva, merthogy a busz nemsoka jott. Es tovabb ment.... Mi meg alltunk es neztuk... Probaltam botjaimmal fenyegetve utana kalimpalni, a nemetek meg eloszor dobbenten neztek a tavolodo busz utan, majd jòt rohogtek. :) En is.

Merthogy a busz megfordult, es ugy jott vissza ertunk. El is vitt a masodik faluig, ott at kellett szalni. Egyebkent nagyon sok Caminos buszozik. Most is voltunk vagy tizen...

Vegre beertem Leonba. A Katedralisnal osszefutottam Gloriaval es baratjaval, aki segitett megtalalni az alberguet az apacaknal. Tegnap kaja utan egesz nap ott voltam kuralva a labamat. Ma setaltam egy kicsit, varom hogy a lanyok beerkezzenek es megnezzuk belulrol a katedralist. Egy jopofa ausztral lannyal beszelgettunk, mikozben vartuk a spanyol ido szerinti 9.30-as internetkavezo nyitast, hogy naluk otthon nincs mañana mindig minden nyitva van... :)

A labam valamivel jobb, de nem az igazi.... Remelem ez az egy plusz nap eleg lesz neki...

Amint tudok jelentkezek ismet! :)

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr472945442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z_ 2011.06.01. 18:53:26

Kedves Peregrino!
Köszönöm a hírt és örülök, hogy működik a lábad :)
Remélem tudsz pihenni és élvezed az UTAD.
Most csodás tájak felé közeledsz, én pedig ott ülök a zsákodban (Z). Holnap Astorgába érsz és meglátod a gyönyörű Gaudi kastélyt :) Sok erőt, veled vagyunk!!!
Puszi Zoli és Anikó

Z_ 2011.06.01. 19:00:38

ui. Azt elfelejtettem írni, de hátha olvasol még ma. Anikó megnézte, hogy 489 km-t már megtettél! :)
Ha beérsz Rabanal del Caminoba, akkor ne menj be bajobbra a faluba, hanem maradj az út mellett, mert ott lesz a Municipal Alberque balra. (4 euro) A falu közepén van több étterem is, ott ettem isteni házi süteményt desszertnek. Aztán már ott is vagy Cruz Ferron :)
Vigyázz magadra!
Buen Camino!

Aniko1010 2011.06.01. 19:05:49

Szia Klári!

Imént jött az sms-ed, hol tartasz. Zoli megörült, hogy milyen sokat mentél, ezek szerint jobban van a lábad!
Mellékesen kijött a száján ez is "és az én lábam sem fáj annyira" :D Néhány napja az ő lába is fáj, mondtam neki, biztos azért mert "átveszi" a lábfájásod, hogy tudj menni :)
Vigyázz magadra és élvezd az utat!
A

Attisbau 2011.06.02. 06:19:57

Szia.Lassan járj tovább érsz.Az én lábam is fáj,tegnap focin ki bicsaklott.Így erősen eggyütt érzek.Derűs utat szia.
süti beállítások módosítása