HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Minden napnak van tanulsaga...

2011.05.18. 19:54 Kwind

Megint csak picit tudok itt lenni. Azt hiszem inkabb majd a naplom alapjan probalom meg hazateresem utan leirni a dolgokat, itt csak nagyon rovid az idom.

A harmadik gyaloglassal toltott nap vegre meghozta a zarandok hangulatot. Egyedul mehettem sok helyen, bar a tomeg most is nagy es ez sajnos ranyomja a belyeget a haladasi utemre. Sokkal tobbet neznek meg, ha mondjuk lehetne elore foglalni es nem lenne az a kenyszer, ha nem ersz idoben nincs szallasod.

Visszaterve Cizur Menor-ban a Maltaiaknal toltottem az elso igazi Caminos napomat. A templom lepcsojen ulve fuvolaszot hallgattam, hat gondolom ide illo hasonlat: Isteni volt. Ismerkedek mindenfele emberrel, itt mar a vilag osszes foldreszerol talalkoztam emberekkel. Meg kaptam az elso zarandokoknak szolo aldast is.

A kovetkezo napom Cirauqui-ig vezetett. Hat ez egy gyonyoru kis varos tele gyonyoru regi hazakkal, szuk kis utcacskakkal. Nagyon imadtam.

Tegnapi napon Villamayor de Monjardin-ban aludtam a holland alberguben. Ez meglepetes volt ahogy kinezett, de erdekes hely volt es is. Vacsora utan meditacio volt halk zene es csend. Ez is uj volt nekem. Lassan kezdenek ismeros arcok lenni. Sok ausztral van, es nyelvi furcsasagaik ellenere veluk vagyok legjobban talan. Meg egy sved holggyel es egy holland hazasparral. Tegnap az Irache-i borkutnal a tesom latott webkameran. :) Ittam az egeszsegere. :)

Ma Vianaig jutottam. Most volt az elso 32 km-es tavom. Elegge elfaradtam, de szerencsem volt az utolso ket agy egyiket kaptam meg. A kalandszeretok kedveert: a masodik emeleten van az agyam. Na nem az epulet, hanem az emeletes agy masodik szintjen. Kepzelhetitek 32 km gyaloglas utan hogy lehet felmenni. Hat meg lejonni rola.

Most lassan be kell fejeznem. Nagyon koszonom a drukkolast, higyjetek el, hogy nem tudjatok mennyit jelent nekem egy-egy nehez terepszakaszon.

A ma nap mondasa is megszuletett: Errol az utrol lehet fotokat kesziteni, lehet beszelni rola, de igazan csak atelni lehet... Koszonom megegyszer, s ha lehet majd megint jelentkezem. :)

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr942914764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z_ 2011.05.18. 21:18:29

Sziaaaaa Klári! :)
Már nagyon vártuk, hogy jelentkezz és örülünk, hogy jól vagy!
Akkor most én írok neked sokat, hogy olvashass :-))
Képzeld, én is Monjardin-Viana szakaszon mentem, igaz, egész nap egyedül és nagyon melegben. Nem tudom melyik szállást találtad meg, ahol 2 emeletes ágy van, én a templomban aludtam a földön egy tatamin.(Donativos)
A következő szakasz Navarette-ig vezetett, ahol jó volt a szállás, remélem Te is azt találod meg (La Rioja, 5euro). Utána még Ciruena előtt állj meg, ott van jó szállás (Asszem Azofra a neve,két ágyas szobák vannak).Ciruena egy szellemváros egy kicsi szállással.
NAGYON ÜGYES VAGY! Nincs nap, hogy ne beszélnénk rólad. Sok erőt!
Buen Camino!

Attisbau 2011.05.19. 06:19:52

Szia már tűkön ültem ,hogy mikor jelentkezel.Kerestem a túracipőm.Mire meglett addigra pont írtál.Én is szerencsés vagyok mart eggy fél ágy minden estére jut.Szia puszilunk.és tessék tartani a két napos bejelentkezéseket.

szamira 2011.05.20. 08:29:14

jó, hogy jelentkeztél!
Nagyon ügyes vagy!
Buen Camino!

klara.b 2011.05.20. 12:38:16

További kitartás!Sokat gondolunk rád...:)
sok puszi

TAndi69 2011.05.21. 05:49:18

Szia Klári!

Sok boldogságot, kitartást :-) figyelem az Utadat :-) mindig örülök, amikor hallok felőled :-)

Andrea a Camino Klubból
süti beállítások módosítása