HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Compostella elott ket nappal...

2011.06.11. 15:10 Kwind

Az utolso napok sem telnek el esemeny nelkul.... Utoljara Portomarinbol jelentkeztem... Na utana jo lazas lettem es egesz ejjel ment a hasam.... Ugy mint a vizfolyas. Valoszinuleg a delben evett tortilla-tol, ami egyebkent nagyon finom volt es jol esett. Ez egy tojasos etel, speciel en a krumplis-hagymas valtozatat ettem ebedre. Mar kb ket oraval a kaja utan ereztem a gyomromat, amit egy whisky segitsegevel probaltam rendbe hozni. Hat ennyire sikerult. Mindenesetre erdekes volt a portomarini albergue hospitaleraja... Mondtam neki, hogy nagyon fazom (ertsd ment fel a lazam) szeretnek kerni egy plusz takarot. O kozolte, hogy csak valamilyen szolgaltatassal jar egyutt. Hiaba problakoztam, nem adott. A vegen a szomszed agyon levo spanyol "lanyok" konyorultek meg rajtam, ok egyszer csak ram teritettek a sajat pokrocukat es ok ketten aludtak egy alatt... Hat... Megindito volt. Hoztak meg valami gyogyszert is a draga lelkek, de nem mertem bevenni, mert nem tudom mi lehetett...

Igy a masnapot nemi kozlekedes beiktatasaval kellett folytatnom, majd gyalog, igy eljutottam Casanova-ba. Ez egy pici, de nagyon tiszta es kedves albergue. Igaz, hogy se bolt, se etterem nincs a telepulesen, de en nem is nagyon ettem. Odaerkezesem utan negy orat aludtam egyfolytaban annyira kimerultem a nap utan. Akik ismernek tudjak, hogy nem nagyon szoktam nap kozben aludni, ugyhogy nalam ez csucsnak szamitott... Este probaltam enni egy kis bagettet uresen, az mar bennem maradt. Meg volt egy kis hoemelkedesem es vegig aludtam az ejszakat...

Casanova csak almaimban volt, meg persze a karjaiban ringatott egy kedves kis albergue kozvetitesevel, de jott a reggel es folytattam tovabb az utamat. Ismet talalkoztunk ut kozben Attilaval a magyar sraccal, akivel mar korabban, sot nehany pillanatig ismet negy magyar volt egyutt. Egy fiatal fiu es lany is epp egyidoben volt velem egyutt az ut egy pici szakaszan. Ma este itt Arzuaban talalkoztam veluk, ha jol lattam talan vasarolni mentek. Innen en is oda megyek mert nemcsak hetvege, hanem Punkosd jon, tehat nemcsak vasarnap, hanem hetfon se lesznek nyitva a boltok.

Most mar valoban kozel vagyok Compostellahoz, valoszinuleg a kovetkezo bejelentkezesem mar onnan lesz.

Tovabbra is koszonom a kommenteket :) nagyon, de nagyon jok a lelkemnek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr192975348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamira 2011.06.11. 18:44:38

Hú már a finisben jársz:-))
Örülök, hogy hamar átestél a tisztító tűzön és vízen.

További szép élményeket!
Buen Camínó!

évap 2011.06.11. 21:23:20

Nagyon ügyes vagy! Apa pálinkája kellett volna:)!Holnap megyünk Pilisszentlélekre hajnali misére. Érted ajánljuk a Pünkösdi misét!Nagyon szeretünk, büszkék vagyunk Rád, Jóisten vezéreljen!

Aniko1010 2011.06.11. 22:08:51

Uh... ez durva lehetett, de túl vagy rajta. Már tényleg a finisben vagy.
Zolit nem engedi be a blog.hu, úgyhogy nekem diktálta az üzit:
Ha beérsz Santiagoba, akkor a település elején az út jobb oldalánál lesz egy albergue (San Lazaro) ahol be is cuccolhatsz és hátizsák nélkül tudsz bemenni a városba. Modern, kényelmes nagy hely, közvetlen a város elején van.

Pusz és élvezd az út végét :)
A&Z
süti beállítások módosítása