HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Nehany nap potlasa a vegjatek elott... :)

2011.06.09. 15:20 Kwind

Huh. hat az irassal jol el vagyok maradva, de egyre kevesebb idot lehet kapni ugyanannyi penzert es most is csak netkavezoban sikerult gephez jutnom, ugyhogy megint csak rovid tudok lenni.

Santa Catalina de Somoza utan Foncebadonban aludtam, ami egy nagyon hangulatos albergue volt, egy szinte lakatlan kis faluban a Ferro Cruz elotti utolso megallasi lehetosegkent. Kicsit indiai feelingje volt, meg jogat is tartottak reggel, aki ott maradt. Az albergue mellett szabadon elo lovak mellett ucsorogve, hatalmas messzesegbe ellatva a hegyek kozott irogattam a naplomat. Hat, nagyon klassz volt. Nem bantam meg, hogy nem mentem tovabb. A masnap reggeli Ferro Cruz-os fotozasrol irtam mar par sort. En is elhelyeztem a ket kovet amit magammal vittem. Remelem tenyleg ott is maradt hatra az elmult elet nehezsegei mindket kaviccsal.

Ezek utan Ponferrada kovetkezett celpontkent. Gyakorlatilag egesz nap betonon kellett gyalogolni, ez nem volt valami lelekemelo. Meg labemelo sem... Delutan amint kimostam, 10 perc mulva el kezdett zengeni az eg, ugyhogy nem is szaradt meg semmim. Az albergue bar jo volt, el lehet kepzelni, hogy ket alagsori szobaban kb 80 fos teremben volt a szallas. Azert aludni lehetett.... Miutan haromnegyed 11-kor lekapcsoltam avillanyt a legtobbunk oromere, hogy a pakolaszok vegre csituljanak. Isteni kajat ettem vacsorakent egy torok etteremben, de a varost a vihar miatt megnezni nem lehetett.

Masnap reggel lattam, hogy micsoda prima kis var van a varosban, tenyleg szep volt. Nemi hajnali fotozas utan tovabb haladtam Villafranca de Bierzo fele.

A kovetkezo nap azert maradt emlekezetes, mert eddig pszichesen ez volt a melypontja az utnak. Harmadik napja gyalogoltam szinte vegig aszfalton, de legalabbis kozvetlenul az ut mellett.. Nekem ez nagyon nem jon be. Aznap nem is mentem tobbet 18 km-nel, azon is ugy vonszoltam magamat vegig. Viszont este Vega de Varlcarce-ben talalkoztunk ismet Dorival es Vikivel. Kozos vacsora kozben ismet jo volt a hangulat.

Masnap tovabb indultunk fel a hegyeknek. Nemes egyszeruseggel kockara fagytam. Fagytunk. Eros emelkedo miatt megizzad az ember, fent viszont felhoben levo taj, apro szemcses esoszeru nedvesseggel. Plussz jeges szel... Szoval nemi ColaCao bevitel megnott (forro csoki). En lemenekultem a hegyrol, Doriek maradtak. Eljutottam egeszen Fonfriaig ahol aludtam. Egy nagyon klassz kis albergueben, ahol a hospitalero srac (Kubai fiu es a felesege)  vacsora utan olyan tancbemutatot rendezett, hogy a kornyeken nem volt olyan. :)

Kovetkezo nap Sarria volt allomaskent, a samosi gyonyoru kolostor erintesevel. Sajnos bemenni nem lehetett, csak negy utan lehetett volna de nekem tovabb kellett jonnom. Sok felujitasi resz van kivulrol, de azert csinaltam nehany fotot.

Sarria igazan mely nyomokat nem hagyott bennem. Viszont potoltam a Varcarceben hagyott pizsamagatyomat, ami jo hir.

Gyorsan be kell, hogy fejezzem, mert lejar a rendelkezesre allo ido. Ma Portomarinban vagyok, ami azt jelenti, hogy atleptem az utolso szaz kilometeres szakaszba. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor most mar kezdem hinni,hogy sikerulni fog az ut.

Igyekszem jelentkezni majd ismet.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr852970665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z_ 2011.06.09. 19:08:24

Szia Klári!
Köszi, hogy tudósítasz minket és örülünk, hogy jól vagy, jól haladsz.
Portomarin is szép kis hely.
Remélem jól viseled a "kocatúristákat" :-)
Kitartás, mindjárt eléred Santiagot!
Várjuk a híreket.
Puszi
Z

szamira 2011.06.09. 20:10:24

Hú már nagyon közel vagy a végéhez!!!
Örülök, hogy a lábadra már nincs panasz!
Buen Camino!

Attisbau 2011.06.10. 09:08:46

Szia.Biztosan sikerülni fog.Mi is megyünk vasárnap, de csak az isaszegi tóra.Gyalog.Amúgy ithon minden nap esik.Jó utat szia.

TAndi69 2011.06.11. 07:38:22

Szia Klári!

Várjuk, hogy a következő Camino klub-on személyesen is beszámolj az Útról :-) nemsokára megérkezel :-) nagyon sok Boldogságot :-) Andrea
süti beállítások módosítása