HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Gyors bejelentkezes

2011.06.07. 18:06 Kwind

Most csak egy nagyon gyors bejelentkezes, mert kifogtam a vilag leglassubb es legdragabb internetet szerintem. Majd utolag potlom a bejegyzest, ahol jobb lesz a lehetoseg.

Jelenleg Fonfriaban vagyok, gazdagabban egy ujabb vizholyaggal a jobb talpam parnajanak kozepen, meg persze nehany kilometeren. Egyebkent minden rendben, van. Van, hogy tobbet, van hogy kevesebbet gyalogolok, ez sokmindentol fugg. Most mar erosen kezdek kozeledni a finish fele es sok a szamolas, hogy sikerul-e idoben beernem.

A Cruz Ferronal a hajnali fotozas osszejott, ennek orulok, annak kevesbe, hogy kisebb osztalykirandulas jellege volt a dolognak, de hat mindenki latni akarta a napot. Igy hala az egieknek, hogy nem volt felhos az eg. A Facebookra egyebken sikerult feltoltenem egy kepet arrol a reggelrol.

Most befejezem, mert mindjart lejar a net, amint lehet ujra jelentkezem es potolom a kimaradt napokat visszafele is.

Koszonom az aggodasokat es a biztatasokat most is! :)

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr502965226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z_ 2011.06.07. 20:54:06

Hajrá Klári! :-)

Tricastelanál dönthetsz, hogy a hosszabb (de szép is volt) úton mész Samos felé, megnézni a monostort,(nagyon szép!) ahol alhatsz is az oldalában lévő volt kaszárnyában :-)
Vigyázz magadra! Varrd hólyagjaidat :-)
Puszi
A+Z

ui. a Pereje-i szállás nagyon jó és Casanovában is alhatsz :-)))

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2011.06.08. 22:08:27

Kedves Klári!
A legutolsó Camino Klubon egy asztalnál ültem veled és nagyon örülök, hogy leírtam a blogod címét! Kezdetektől olvasom mindegyikőtök oldalait (Klári, Dóri, Viki) és naponta többször is benézek, hogy vannak-e új hírek. Szinte veletek együtt vándorlok, annyira átélem a leírások alapján. Köszönöm nektek az élményt! Remélem, hogy személyesen is átélem majd szeptemberben, amikor én vágok neki a nagy útnak. Nagyon kiváncsi vagyok az élménybeszámolótokra! Nem tudom, hogy addigra itthon lesztek-e már, de 18-án lesz újra Klub, ha tudtok, jó lenne ha eljönnétek. Addig is kitartást, puszi mindhármotoknak!
Andrea

Attisbau 2011.06.09. 08:51:46

Szia Klári.Önző vagyok,jól nézz meg mindent aztán ithon el mesélhesd nekem.Szia.

Kwind 2011.06.09. 15:11:45

@Z_: Samos fele volt az ut, de eppen zarva volt a kolostor, igy csak kivulrol volt mustra. Tovabbmentem Sarriaba, igy az ottalvas elmaradt, pedig terveztem.

Kwind 2011.06.09. 15:14:18

@Andrea2: Szia Andrea! Sajnos (vagy megse :) meg 18-an nem leszek otthon mert kis kiterovel megyek haza. De az utana kovetkezon remelem mar ott tudok lenni es addig is ha hazamegyek majd mailben is erintkezhetunk, ha valami kerdesed lenne. Ma mar lenne nehany dolog, amit a szervezesnel maskent csinalnek. De igy van ezzel szerintem mindenki. (ahogy tesom mondana: csata utan okos a tabornok)

Kwind 2011.06.09. 15:15:12

@Attisbau: Igyekszem megnezni mindent, meg jo sokat fotozni, hogy elmeseljek mindent, amire csak kivancsi vagy. :)
süti beállítások módosítása