HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Utolsó estén...

2011.05.10. 22:21 Kwind

Egyedül vagyok. Mindenki elment. Ez az utolsó estém itthon az út előtt. Lassan este fél tíz van. A telefon is elcsendesedett. Magamra maradtam a gondolataimmal...

Boldog vagyok és aggódó. Boldog az indulás kézzelfogható közelsége miatt. A barátaim miatt. Akik újra felhívtak este, hogy mégegyszer elköszönjenek és megfogadtassák velem, hogy nagyon fogok vigyázni magamra. A testvérem és a menyasszonya miatt. Igen, menyasszonya, mert az elmúlt héten még ez az öröm is megadatott. Ők mentek el utoljára. Magukkal hoztak egy a szülői háznál közösen kiásott kavicsot, hogy magammal vihessem az ő kövüket is az útra. Ez a feladat még holnap rám is vár. Találni egy alkalmasnak tűnő, nem túl nagy, de nem is apró szilárd képződményét a földnek, melyet elvihetek a Ferro Cruze-hoz.

Aggódó a média egyes, várhatóan engem is érintő hírei miatt, mely jelentős bizonytalanságot okozhat a jövőmet illetően. Rossz úgy elindulni, hogy nem tudod mire érsz vissza néhány hét múlva. Talán már ez is része a rám váró megpróbáltatásoknak, amit szívesen kihagytam volna. De az ember gyakran nem válogathat. Ez is egy ilyen helyzet. :(

Az úttal kapcsolatban én egyenlőre csak az első két nap távolságig gondolkodom. Roncecvalles-ig. Kicsit tartok a hegyektől. Na jó nem kicsit. Csak reménykedek abban, hogy képes leszek helyes döntéseket hozni a szükséges helyzetekben. Hogy helyesen értékelem majd a testem  szükségleteit és meg tudom majd különböztetni a fáradtság természetes velejárójaként jelentkező fájdalmat a figyelmeztető jelzéstől.

Megvolt életem első online check-in-je is.  Imádok repülni. A felszállás is jó, de legjobban a leszállást szeretem. (No nem azért... :)))) A 16F ülést választottam. Ez jobboldalon az ablak mellett van, a szárny mögötti részen. Onnan jó eséllyel szemmel tarthatom hogy csapkod menet közben szárnyával a gépmadár, és persze a fékszárnyakat, amikor landolásnál teljesen maga alá hajtja a végeit. A reptér mellett nőttem fel. Mindíg csodálattal adóztam a technika e vívmánya iránt. Akkoriban a fa tetejére felmászva lestem a le s felszálló gépeket. Irdatlan távolinak tűnt /és nem csak az életkorom miatt/ , hogy valaha egyszer én is repülni  fogok egy ilyenen. Azóta szerencsére többször is gyakorolhattam az utazásnak ezt a módját. Mint ahogy holnap is.. Repülni fogok a Camino felé...

Most pedig szeretnék még valakit megszólítani ma este: 

Kedves Zoli! Sajnos személyesen nem sikerült találkozunk indulás előtt, így e módon szeretnék köszönetet mondani neked mindazért a segítségért és támogatásért, amit a felkészítésem során kaptam Tőled. Remélem, hogy minden tanácsodra időben emlékezni fogok. Anikónak pedig azért a türelemért vagyok hálás, amivel viselte Camino-s "őrületünket". Nem áltatlak Anikó, bízom benne, hogy néhány hét múlva az én kalandjaimat hallgathatod majd. Ki tudja?! Hátha egyszer Te is kedvet kapsz... :))))

...Hát akkor... Buen Camino!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr882894390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papaleone 2011.05.11. 20:16:02

Remélem sikerült ma megnézned az "öreg hölgyet" is!
Jó utat és sok kitartást. Követlek. Jövőre ilyenkor már a 11. napon leszek túl! És ne foglalkozz az itthoni, körülöttünk lévő hajcihő miatt. Most nem ez a fontos! Azt majd megoldjuk ha megerősödve hazajössz!

Még egyszer: KITARTÁS!

papaleone 2011.05.12. 13:12:32

Gondolatban veled vagyok a kaptatón!

Aniko1010 2011.05.12. 18:45:22

Kedves Klári!
Jól megbőgettél ... lehet, hogy ez már a kezdet? :)
Vigyázz magadra, érezd jól magad és kapd meg amiért mész...
Gondolunk Rád!
Anikó és Zoli

Z_ 2011.05.12. 19:17:44

Szia Klári!
Mostanra már biztosan túl vagy a nagy "mumuson" :-)
Remélem nagyot pihensz. Mire legközelebb ilyen nagy hegyhez érsz, már rutinos leszel. :-)
Buen Camino
ui: várjuk a híreket!

évap 2011.05.12. 22:27:16

Szia Klári! Sokat imádkoztunk ma érted! Nagyon büszkék vagyunk Rád! Vigyázz magadra, töltödj fel!
Puszi
süti beállítások módosítása