HTML

kwind-camino

2011. februárjában végleg eldőlt bennem: végig szeretném járni a francia Camino-t. Ennek állomásairól, eseményeiről, történéseiről tervezem írni ezt a blogot...

Friss topikok

Linkblog

Várakozás

2011.05.05. 18:17 Kwind

Ma az utolsó, még hiányzó darabját is elkészítettem a felszerelésemnek: a kagylót. Az Adria mélyéről hoztam, valamikor évekkel ezelőtt. Egy olyan fésűskagyló, melynek mindkét fele együtt áll. A gyűjteményes polcomon leste a hétköznapjaimat. Nem tudta - igaz én se - hogy egyszer kitüntetett szerepet kap: a zarándokok ősi jelképeként tanusítani fogja hovatartozásomat egy vándorlás során.

Türelmetlenül várom már az indulás idejét. De mellette nagyon jó érzések is kerülgetnek. Nagyszerű dolog, hogy az indulás előtt a barátaim szinte mind találkozni akarnak velem. Nem akarnak elengedni búcsúölelés nélkül... Nagyon melengeti a lelkem. Köszönöm nekik! Köszönöm Nektek!!! :)))

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino.blog.hu/api/trackback/id/tr442880326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victoria70 2011.05.10. 06:39:29

Holnap találkozunk! :))

Kwind 2011.05.10. 07:04:48

Be is vagyok már sózva! :))

Kwind 2011.05.10. 07:06:34

Sajnos a blogodat nem sikerült feltenni. Egyszerűen nem marad ott az ajánlónál. :( A tesóm is próbálkozott vele, hasztalan. Sajnálom! :(

victoria70 2011.05.10. 07:27:56

@Kwind:
Nem baj! :)
Én meg már totál nyugodt vagyok, kb. tegnap óta. Nem tudom miért, de örülök (na jó 2 hétig meg nagyon-nagyon zizi voltam :D )
Akkor visszaszámolás indul, most már nem napokban hanem órákban.... :))
süti beállítások módosítása